Výhody
= homologace pro provoz na silnici
= kvalitní a designově velmi dobře zpracovaná, terénního vzhledu
= silný a výkonný elektromotor připojený přímo na pohonnou nápravu, není zde řetěz ani kardanová hřídel, minimální údržba
= čtyřkolka je automatická, řadí se pouze vpřed nebo vzad
= velká kola, moderní velký LED display s informací o rychlosti, stavu nabití
= vícestupňové nastavení tuhosti tlumiče
= aretace brzdy pro stav zabrzděno
= kvalitní terénní pneumatiky
= 2“ tažné zařízení, pro připojení přívěsného vozíku
= díky tichému a ekologickému elektromotoru, můžete na čtyřkolce jezdit téměř kdekoli např. jít s dětmi na procházku do parku, kam z benzínovou čtyřkolku nemůžete
HECHT 59399 je akumulátorová čtyřkolka s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. Lze registrovat jako běžné vozidlo a s patřičným technickým průkazem, registrační značkou a povinným ručením provozovat i na silnici. Čtyřkolka se tak může stát úsporným a ekologickým dopravním prostředkem do zaměstnání poslouží při cestě na nákup apod.. Stejně dobře však poslouží i při práci v zahradě.
Vybavena je bezklíčkovou spínací skříňkou. Namísto klíčku slouží dálkový ovladač, v jehož přítomnosti se čtyřkolka aktivuje. Bez něho elektronika nesepne. Ovladačem se zároveň aktivuje nebo deaktivuje alarm. Pro přepravu menšího nákladu nebo nákupu lze použít přední a zadní nosič, stroj je vybaven i tažným zařízením (koulí) pro tažení přívěsných vozíků.
Čtyřkolka je vybavena předními bubnovými brzdy a zadními kapalinovými, kotoučovými brzdami. přední bubnové brzdy jsou ovládány pákou na řídítku, zadní kotoučové kapalinové brzdy jsou ovládány pedálem, pravou nohou. Motor je osazen na zadní odpružené nápravě, převod z motoru na osu je pomocí uzavřené převodové skříně. Přední kola jsou na samostatně odpružených závěsných ramenech. Na propracovaných hliníkových ráfcích jsou osazeny velké pneumatiky s hrubým dezénem zajišťujícím dokonalou trakci i v terénu. Na řídítkách je upevněn digitální tachometr. Dravým vzhledem i akcelerací se stroj přibližuje „dospělým“ čtyřkolkám se spalovacím motorem. Zásadní výhodou je však naprosto tichý provoz bez emisí. Provozovat tedy lze i v místech, kde by hluk, nebo zápach zplodin mohl okolí obtěžovat.
Podle aktuálního stavu akumulátoru je doba nabíjení 8 - 15 hodin. Nabíječka je součástí dodávky stroje.
Vypočítaný dojezd na jedno nabití je 70 km. Reálný dojezd průměrnou rychlostí 35 km/h při hmotnosti řidiče 70 kg je 60 km. Dojezd je ovlivněn kondicí akumulátoru, zatížením stroje a terénem. Maximální rychlost je 45 km/h.
Čtyřkolka je vybavena tažným zařízením (koulí).
Technické specifikace
Elektromotor 2200 W /2200min-1 Akumulátor 72 V / 52 A Nejvetší technicky přípustná / povolená hnotnost na nápravu - přední 165 kg Nejvetší technicky přípustná / povolená hnotnost na nápravu - zadní 206 kg Nejvetší technicky přípustná / povolená hnotnost 371 kg Rozměry 1840 x 1110 x 1100 mm Maximální rychlost 45 km / h Doba nabíjení 8 - 15 h Maximální dojezd * 62 km Doporučený olej diferenciálu 80W / 90 GL-4 / 465 ml Brzdová kapalina DOT 4 Rozměr pneumatik - přední 21x7-10, 28F
21x7-10, 36F
175/70-10, 42 N
175/75-10, 28F Rozměr pneumatik - zadní 20x10-10, 44F
250/45, 44 F Tlak pneumatik 150 kPa Maximální vodorovné zatížení tažného tařízení * 74 kg Maximální svislé zatížení tažného zařízení* 8 kg
* Dojezd a výdrž baterie závisí na terénu a váze řidiče.
* Specifikace se mohou měnit bez předchozího oznámení.